Op naar Indonesië

4 juli 2011 - Leiden, Nederland

Hoi allemaal,

Deze blog lag alweer bijna een jaar te verstoffen. Hoog tijd dat deze blog weer eens wordt bezocht door niet-googelers ;-)

Woensdag vertrekken we richting Indonesië! Dat belooft minstens zo avontuurlijk te worden als onze reis door China... Voor zo ver mogelijk en voor zover het ons lukt zullen we jullie via deze weg weer op de hoogte houden van de vorderingen.

Het eerste reisdoel is, na Jakarta, Ujung Kulong. Dit is een Nationaal Park in de westpunt van Java. Als we alle beschrijvingen mogen geloven wordt dit een spannende eerste zes dagen. Naast de bijna uitgestorven Javaanse neushoorn loopt en kruipt er genoeg ander wild rond dat zich, in tegenstelling tot de neushoorns, wel laat spotten. We nemen voor de zekerheid onze camera maar mee.

We zullen vast wat minder frequent posten dan in China, maar maak je vooral niet ongerust. Zonder tegenbericht gaat het goed met ons :-)

Veel leesplezier!

1. Fleur:
    4 juli 2011
    Leuk! Heel veel plezier en misschien tot ziens op Bali (denk dat we daar misschien wel wat overlap hebben)

Liefs,
    Fleur
  2. Zainab:
    5 juli 2011
    Veel plezier! Liefs, Zainab
  3. Hannah van Seters:
    7 juli 2011
    Lieve Hetty en Joost.
    Vandaag is Hetty jarig. Van harte gefeliciteerd!
    Terwijl ik dit typ, komt je sms binnen.....,dat je het al heerlijk met ijs hebt gevierd!
    Ik hoop dat jullie erg genieten op Java.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Veel liefs en een dikke verjaardagszoen (kan Joost wel even voor mij geven)
  4. Hannah van Seters:
    8 juli 2011
    En dan vandaag Joost! Van harte proficiat.
    Hebben jullie het kunnen vieren met een heerlijke Indonesische rijsttafel?
    Hetty, geef jij Joost die verjaardagsomhelzing van mij?
    Ik ben benieuwd hoe jullie deze dag hebben doorgebracht.
    Ik ga vandaag schilderen. Jammer dat ik Joost niet heb gevraagd naar de kleuren, die hij er opgesmeerd heeft. Nu gaan we maar naar Nicolaas en dan zien we daar wel of we een goede kleur kunnen vinden.
    Liefs.
  5. Brechtje:
    8 juli 2011
    Hey lieve Joost en Hetty,

Beide gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad!
    Geniet samen van het prachtige land! En ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen!

Veel liefs Brechtje
  6. Annelies:
    12 juli 2011
    Fijne vakantie en kom heelhuids terug!