Mooie verjaardagskado's :-)

8 juli 2010 - Beijing, China

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje om even te laten weten hoe blij we zijn dat Joost vandaag voor zijn verjaardag zijn tas weer heeft gekregen! Hij is net bezorgd.
Voor onze verjaardagen hebben we avontuurlijk gefietst in de stad, over de muur gewandeld en de vette Peking eend geprobeerd. Het eten gisteren beviel zo goed dat we vandaag weer bij de Chinees hebben gegeten ;-)

Liefs,

1. Ed en Lenie van Mensch:
    Beste Joost en Hetty,

Al is het wel electronisch maar wij willen jullie via deze digitale weg van harte feliciteren. Een cado via de lucht is lastig maar we willen jullie toch een cado geven. Als cado geven we jullie € 50,- maar wel met de regeling dat jullie het voorschieten (komen brengen is ook zo wat!). Neem dus op onze rekening een lekker drankje (bier??) bij alle activiteiten daar ver weg in China. Leuk om jullie te volgen.
    Vele hartelijke groeten en nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!
    Lenie en Ed
  2. Nienke:
    Hey Joost en Hetty!
    nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Ik was het niet vergeten (die van jou dan Hetty ;) ) Maar niet in bereik van pc. Veel plezier nog, geniet ze!
    En zondag wel even een televisie opzoeken he! haha
    liefs, nienke
  3. Hannah van Seters:
    Hey zoon,
    Ik weet niet of het nog op tijd is, maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het mooiste cadeau heb je al gehad begrijp ik: fijn dat je tas terug is! Veel liefs en dikke zoenen van Dhyan, Benthe en mij.
  4. Simon Lobach:
    9 juli 2010
    Yo gefeliciteerd gasten! Doe jullie best daarzo en niet teveel nasi eten he!
  5. Janna:
    10 juli 2010
    Hallo Allebei!
    Wat fijn dat de tas terug is! Krijgt Joost tenminste geen Malaria :p!
    Veel plezier nog!!
  6. so:
    11 juli 2010
    ook gefeliciteerd van daphne en steven!
  7. vivienne:
    12 juli 2010
    hey Joost en Hetty,

nog van harte gefeviviteerd met jullie verjaardagen. Ik wens jullie een fijne reis en hoop jullie na de vakantie weer te zien!

liefs, Vivienne